עור יבש בחורף

עור יבש בחורף

כשאנו חושבים על עונת החורף, האסוציאציות שלנו הן בדרך כלל של רטיבות- גשם, שלג, שלוליות. כתוצאה ממזג האוויר הקריר, נוצרת תגובה הפוכה, כך שדווקא בתקופת החורף, מחמירה תופעת היובש בעור הפנים והגוף.

ביומיום עור הפנים שלנו בנוי עם שכבה שומנית האוגרת את הלחות. בחורף שילוב של גורמים כמו יובש באוויר, טמפרטורות נמוכות, רחצה במים חמים כדי להתחמם, מזגנים, רדיאטורים ומפזרי חום, מעלימים את הלחות שבעור ומשאירים אותנו עם עור פנים יבש, מחוספס, מגרד ולא נעים.

מעבר למראה הלא אסתטי של עור יבש וחסר חיים, מדובר גם בפתח לזיהומים ואדמומיות הנגרמים מקילוף העור או מגירודו, פצעונים עלולים לצוץ, סדקים ותחושת מתיחה לא נעימה וכמובן קמטים וקמטוטים.

אנו פוגעים בעור עוד יותר כשיש לנו תחושה שאם נשטוף את הפנים עוד ועוד נוכל לטפל במצב, בעוד שההפך הוא הנכון, שטיפה מרובה רק תסיר עוד יותר מהלחות שבעור ומצב העור רק יחמיר. חשוב במיוחד בזמן רחיצת הפנים והסרת האיפור, לבחור בסבון עדין שלא יפגע בעור וכמובן לא לשפשף או לקרצף את העור אלא לנקותו בעדינות רבה, ולייבשו בטפיחות קלות בעזרת מגבת רכה.

פתרון מעולה לבעיית היובש בעור הוא שימוש מוגבר בקרם לחות. את הקרם מורחים לאחר הרחצה. ואז כשהעור עדיין לח, יש למרוח עליו את הקרם, ובאזורים היבשים במיוחד חשוב למרוח כמה וכמה פעמים לאורך היום.

אחד הקרמים המומלצים להשבת הלחות לעור היבש ואיזונו, הוא קרם לחות אקספרס בשילוב חומצה היאלורונית בריכוז גבוה. יצרנו נוסחה הכוללת רכיבי לחות פעילים, חדשניים ומתקדמים, המתגברים את הלחות שעל פני העור ועוזרים לעור ללכוד אותה בתוכו, מה שיוצר מראה חלק, רך ובעיקר רווי ומלא חיים.

פעולת הקרם מהירה מאד, סוג של פצצת לחות החודרת אל העור, תחושת הרוגע היא מיידית, וכשמלטפים את הפנים מרגישים איך החספוס והגירודים חולפים ואת מקומם תופס עור רך ונעים למגע. מריחת קרם לפני השינה תבטיח שגם בשעה שישנים העור רווה לחות.

דרך נוספת להתמודדות עם העור היבש היא לדאוג למה שנכנס לגוף שלנו, ומקרין החוצה, כלומר להימנע משתיה מרובה של קפה, הגורם לכיווץ כלי הדם כך שעור הפנים מתייבש, ולהעדיף שתיית תה או מים שמרווים את הגוף. כמובן שגם הימנעות מעישון (בכל ימות השנה!) מונעת התייבשות העור ויצירת קמטוטים.

עוד פטנט המועיל לעור הפנים  במלחמתו ביובש הוא כלי עם מים בכל מקום שבו יש חימום, כדי לספק לחות באוויר המשפיעה לחיוב על עור הפנים ומונעת את התייבשותו. הדבר מומלץ במיוחד בחדר השינה שבו אנו לא תמיד מודעים לרמת החום והיובש.

כמו כן חשוב לזכור שהפנים לא נגמרות בסנטר, ויש לדאוג גם לעור העדין של הצוואר ולהזין גם אותו.

עכשיו, כשהחורף רק מתחיל, ועדיין צפויים ימים סוערים, רוחות עזות וקרות, וטמפרטורות נמוכות המצמידות אותנו לחימום מלאכותי, כדאי להתחיל ולהתכונן כדי לשמור על עור הפנים שלנו רווי לחות ובריא.


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out