איך לשמור על עור הפנים בקיץ?

איך לשמור על עור הפנים בקיץ?

PROMISE  הבטחה לקיץ של עור נפלא!

הקיץ הישראלי חוף הים,חופשת הקיץ של הילדים,ארטיקים,בגדים קצרים,הרבה בילויים בחוץ,הרבה אכילה בחוץ של דברים מפנקים.נשמע חלום.אולי לנו כן,לעור הפנים שלנו,ממש לא.

עור הפנים הוא עדין ורגיש וכל דבר מורגש עליו,והיות והפנים הן כרטיס הביקור שלנו,אפשר להבין למה חשוב כל כך טיפוח הפנים ושמירה עליהן בדגש מיוחד מפני נזקי חום הקיץ הישראלי.

הבעיה העיקרית בקיץ היא השילוב של חום מייבש מצד אחד,ושל לחות מטורפת מהצד השני.נוסיף לכך את הרוחות היבשות,האבק הנישא באוויר,הבדלי טמפרטורה בשל המזגניםהחשיפה לקרינת השמש וההזעה המרובה וקיבלנו מתכון לחוסר איזון של עור הפנים.

תופעות נפוצות של נזקי קיץ לעור הפנים הן יובש,אדמומיות,עודף הפרשת שומן,כתמים והחמרת אקנה.

הדרך להתמודד עם תופעות אלה היא בהקפדה על שיגרת טיפוח המתאימה לעונה באמצעות בחירת מוצרים העונים על הצרכים של העור.

יצרנו סדרה של שלושה מוצרים ממוצרי הדגל של החברה:

מסכת הבוץ הנוזלית - LIQUICK - Liquid Multi-Effect Dead Sea Mud Mask.

קרם הלחות Ultimate Hyaluronic Moisturizer

קרם העיניים אנטי אייג'ינג Ultimate Anti-Aging Eye Treatment

האידאל הוא לשלב את שלושת המוצרים לטיפול והגנה במהלך חודשי הקיץ.

השלב הראשון הוא מסכת הבוץ הנוזלית -LIQUICK - Liquid Multi-Effect Dead Sea Mud Mask.

זוהי מסכת פנים המתאימה בדיוק לנשים עסוקות מכיוון שיש למרוח אותה לחמש דקות בלבד.היא נוזלית כך שקל להניחה בצורה אחידה והמרכיבים שלה הם פצצת בריאות לעור-מיטב המינרלים של ים המלח,שמנים כמו שמן לבנדר,חוחובה ומרווה,ותמציות שונות.

המסיכה מסייעת במניעת פצעונים וראשים שחורים,מכווצת את הנקבוביות ומרווה את העור כמו אדמה לאחר הגשם.המינרלים שבבוץ מספקים לחות וטיהור לעור ופועלים להסרת תאים מתים ואם לא די בכל זאת,המסכה גם ממריצה את זרימת הדם ומרגיעה.השמנים השונים מחליקים את העור ומרגיעים דלקות.

השלב הבא הוא קרם הלחות Ultimate Hyaluronic Moisturizer. הקרם מבוסס על חומצה הילארונית המשולבת בסוכרים,והתרכובת הזו מוגנת בפטנט לא בכדי,מכיוון שמדובר בשילוב המעניק לעור מקסימום לחות בזמן קצרצר,הנשמרת עד שבעים ושתיים שעות. פעולת הקרם כפולה, מצד אחד הוא סופח לחות מבחוץ ומצד שני הוא לוכד את הלחות בתוך העור.

הקרם מעולה כבסיס לאיפור מאחר והוא מותיר את העור חלק ואחיד.

לאחר שהפנים נוקו, טוהרו ונרגעו אנו עוברים אל ראי הנפש הרי הן העיניים. העור שסביב העיניים הוא העדין ביותר והוא גם זה שמתייבש בקלות ומזדקן במהירות, והקמטוטים הקטנים שנוצרים משווים לנו ארשת עייפה.

בנוסף שפשוף העיניים בהיסח הדעת והסרת איפור אגרסיבית יכולים לפגוע ולפגום בעור העדין של העיניים ומכאן חשיבותו הרבה של טיפול איכותי וקבוע.

הטיפול לעיניים הוא קרם העיניים אנטי אייג'ינג Ultimate Anti-Aging Eye Treatment,קרם עיניים המורכב מנוגדי חמצון ולחויות המעניק לעור העיניים עד שבעים ושתיים שעות של לחות עמוקה.את הקרם מומלץ למרוח בטפיחות עדינות סביב העיניים.הקרם נספג במהירות והשפעתו ניכרת הן בתחושת ההקלה והן במראה רענן וחלק של כל אזור העיניים.

הקפדה על טיפול קבוע בסדרת מוצרי PROMISE שומרת על עורנו בכל מצב ומזג אוויר.

 

 

 

 

 

 


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out