המלצות על קרם לחות לעור שמן ובעייתי

המלצות על קרם לחות לעור שמן ובעייתי

סובלים מעור פנים שמן ובעייתי? מחפשים המלצות לקרם לחות לעור שמן? כדאי שתכירו את תכשירי הלחות לפנים לעור שמן של המותג המוביל PROMISE, הכוללים בין היתר את קרם הפנים FRESH 24-7 ואת קרם הלחות HYALURONIC.

קרם לחות HYALURONIC

קרם לחות HYALURONIC יעניק לכן שבעים ושתיים שעות של לחות, עם איזון מושלם של העור המרכך ומחייה אותו ושומר עליו נקי ורענן, ומסייע להתמודד עם עור רגיש ואדמומי. מדובר בקרם לחות אינטנסיבי המכיל חומרים פעילים אפקטיביים, לרבות ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית. היא מגנה על העור, מספקת לחות לעומק ומעניקה לו חזות בריאה וקורנת. הקרם נותן מענה שלם לכל אתגרי היומיום שעור הפנים נדרש להתמודד מולם, אורח חיים לחוץ, חוסר שינה ואיפור שוטף.

קרם פנים FRESH 24-7

קרם לחות לעור שמן FRESH 24-7 נספג בקלות ומהירות, ללא הכבדה על עור הפנים. הוא מיועד ליום וללילה בעודו מעניק עור נקי, מוצק, חלק ורענן. הקרם שמכיל ניצני צלף ועלי צבר מספק שכבת מגן רבת עוצמה לעור הפנים, הזנה מאוזנת ולחות ממושכת. כמו כן הרכיבים הטבעיים שבקרם הלחות מספקים לעור הפנים את הלחות הטבעית הנחוצה לו, לצד הזנה של כל שכבות העור. התרכובת של הקרם מספקת שכבת הגנה מנזקים של מזג אוויר וסביבה וכנגד פגעי רדיקלים חופשיים, וכל זאת מוביל לקבלת עור פנים חלק, אחיד, גמיש, מוצק, רענן ונעים למגע, עם שכבת בסיס יציבה לאיפור שנשמרת לאורך זמן.

לפרטים נוספים והזמנות

הזמנת קרם לחות מומלץ לעור שמן מוצעת בקלות און ליין ישירות דרך האתר המאובטח של המותג. בנוסף לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם PROMISE בטלפון 03-6528787.


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out