קרם פילינג לפנים – קרם ULTIMATE

קרם "יוגורט הפירות" הוא קרם פילינג פעיל למריחה במשך הלילה. התכשיר מסייעה לחידוש עור הפנים ותורם להבהרה ולמראה אחיד של גוון העור. ניסית את המוצר ולא אהבת? תקבלי החזר מלא.

איך זה עובד?
הקרם מורכב מחומצות פרי שמקורן בקני סוכר, אוכמניות, פירות הדר ומייפל בשילוב של ויטמין B3 וניחוחות טבעיים. החומרים הפעילים של הקרם מקלפים בעדינות תאי עור מתים במהלך הלילה, כך הם מסייעים לחדש את עור הפנים, מעניקים לו מראה צעיר ורענן ומטשטשים כתמי פיגמנטציה שונים. בנוסף, הקרם יעיל בעידון של סימני פצעונים, הרגעת עור אדמומי ומתן מראה יציב וחלק של העור.

למי מיועד ואופן השימוש
הקרם בעל מרקם קליל, ונעים לשימוש. הוא מיועד לכל גיל בהתאם לצורך ולכל סוגי העור השונים. את הקרם מורחים לפני השינה ולאחר ניקוי יסודי של העור. הקרם נספג בעור במשך הלילה והחומרים הפעילים שבו עושים את העבודה במשך כל הלילה. כבר לאחר הבוקר הראשון תוכלי לחוש בתוצאות ובמראה הזוהר של העור.

Promise – קרם פילינג לילה ועוד
קרם הפילינג שלנו זמין לרכישה מקוונת דרך אתר החנות בנוסף לעשרות מוצרי טיפוח נוספים אשר יעניקו לך סט תכשירים מושלמים לשגרת טיפוח מהנה ויעילה. הזמיני עכשיו וקבלי משלוח ללא עלות ואפשרות לזיכוי במקרה של חוסר שביעות רצון מהמוצר. לפרטים נוספים חייגו: 03-652-8787.


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out