קרם הגנה לפנים 50 spf מומלץ להגנה על העור

קרם הגנה לפנים 50 spf מומלץ להגנה על העור

כידוע, מזג האוויר הים תיכוני של ארצנו אינו בריא לעור הפנים ויש להגן עליו עם קרם איכותי בעל מקדם הגנה גבוה. למען מטרה זו המותג המוביל PROMISE מציע קרם הגנה לפנים 50 spf PROTECT & GO.

מה שהופך קרם הגנה לאיכותי

קרם הגנה 50 spf של פרומיס הפך למוצר מבוקש ומומלץ בזכות שורה של יתרונות ואיכויות:

  • בהתאם לדרישות התקן החדש של משרד הבריאות, קרם עם מקדם הגנה SPF50 יעניק לכם הגנה אופטימאלית נגד קרינת UVA וקרינת UVB. כמו כן הקרם מכיל אצת דונליילה התורמת להגנת עור הפנים כנגד קרינת השמש.
  • שלא כמו קרם הגנה מסוגים אחרים, מדובר בקרם קליל ונעים למגע עם מרקם של קרם לחות שאינו שמנוני. זהו קרם היפולארגני המתאים לכל סוג של עור, לרבות עור פנים שמן, עור מעורב ועור עם נטייה לפצעונים.
  • קרם הגנה SPF50 שלנו נעים וקל למריחה עם ריח עדין מעולה ופיזור אחיד על העור, בלא להותיר סימנים. כמו כן קרם ההגנה יכול לשמש כבסיס איפור מצוין.
  • למעשה הוא יכול לשמש אתכם גם כקרם לחות מצוין, שמועשר בנוגדי חמצון ומכיל ויטמין סי, וויטמין אי וכן אכינצאה, תמצית יערה ופרופוליס ששומרים על ניקיון העור.
  • הקרם אינו מכיל אוקסיבנזון, פראבנים, PEG וצינמטים.

 

הזמנת קרם הגנה לפנים 50 spf

הזמנת קרם הגנה לפנים 50 spf מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של המותג. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם PROMISE בטלפון 03-6528787.


השאירי תגובה

התגובות עוברות בדיקה לפני פרסומן

Sale

Unavailable

Sold Out